آشنايي با تامين‌اجتماعي

 

اطلاعیه بیماران خاص

پـــزشك خانـــــواده !

 

خدمات نوين بيمه اي

 

 

 

 

نشریات استان کرمان

حاضرين در سايت

ما 69 مهمان آنلاین داریم

تقویم فارسی

 
چهارشنبه
1396
اسفند
2
 

اوقات شرعی



آمار بازديدكنندگان

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterامروز.......................1047
mod_vvisit_counterديروز.......................1890
mod_vvisit_counterاين هفته ................6384
mod_vvisit_counterهفته گذشته...........11599
mod_vvisit_counterاين ماه ..................33305
mod_vvisit_counterماه گذشته..............53126
mod_vvisit_counterكل بازديدها.............2623430
شوق خدمت در درمانگاه شماره 2 کرمان

به درمانگاه که وارد میشوی همکاران را می ببنی که مشتاقانه و با نشاط در حال خدمت رسانی به بیماران و بیمه شدگان هستند.

عشق به مردم و خدمت به آنها جوهر مشترک وجودی آنهاست.

مهمترین پدیده ای که در این درمانگاه دیدم، میزان بالای مشارکت پرسنل در انجام امور بود.

نزد رییس درمانگاه رفتم تا گفتگوی خودم را با او آغاز کنم  تا عملکرد این مرکز درمانی تامین اجتماعی بیشتر نمودار شود.

با هم مروری داریم بر این گزارش:

-لطفا خودتان را معرفی نمایید؟

 

با عرض سلام دکتر شعبان زاده هستم رئیس درمانگاه دو تامین اجتماعی کرمان.

-          این درمانگاه دارای چه بخش هایی است؟

این درمانگاه دارای بخشهای آزمایشگاه ،داروخانه، دندانپزشکی و تزریقات می باشد که در دونوبت صبح عصر به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه خدمت میکند.

 

-          چه خدمات پزشکی تخصصی ارائه میشود؟

این مرکز دارای 14 پزشک شامل: متخصص داخلی ، اطفال ، زنان، دندانپزشکی و پزشک عمومی است و یکی از شلوغترین درمانگاه های استان می‌باشد.

با توجه به اینکه این درمانگاه در حاشیه شهر میباشد و امکان دسترسی بیماران به بیمارستان کمتر میباشد سعی ما بر این بوده که بهترین خدمات را ارائه دهیم .

-عملکرد درمانگاه را چگونه توصیف می نمایید؟

از شروع سال ۹۶ تا کنون (هشت ماه) تعداد 55550 بیماردر این مرکز ویزیت شده اند  که بیش از چهار میلیارد ریال هزینه دارویی  در برداشته و بیش از ۵۰۰۰ هزار نفر به آزمایشگاه مراجعه داشته اند.

همچنین بیش از۷۰۰۰ نفر مراجعه به دندانپزشکی و بیش از ۱۰۰۰ نفر از خدمات بخش تزریقات استفاده نموده اند و در این مدت حدود ۱۰۰۰ مورد نوار قلب  گرفته شده.

-          چه اقداماتی برای تکریم بیماران و بیمه شدگان انجام داده اید؟

یکی از سه هدف کیفی این مرکز تکریم رضایت مراجعه کنندکان است.

در خصوص رضایتمندی بیماران سعی شده تا با اولویت قرار دادن سالمندان امکانات مناسبی در درمانکاه جهت سهولت ویزیت آنها در نظر گرفته شود.

برای مثال افراد مسن میتوانند پس از ارجاع از سوی پزشکان مرکز با صلاحدید رئیس مرکز، دفاتر آنها به مهر تکریم سالمندان ممهور گردد تا پس از آن از اولویت های خاص بهرمند شوند، ازجمله در صورت عدم امکان اخذ نوبت تلفنی میتوانند حضورا مراجعه کنندو نوبت دریافت نمایند. همچنین در اولویت ویزیت و دریافت دارو  قرار میگیرند و حتی در صورتی که به هر دلیل نتوانند حضوری مراجعه نمایند، داروهای مزمن آنها تمدید میگردد.

-          آیا اقدامات شاخصی در درمانگاه انجام شده است؟

این درمانگاه جزو معدود درمانگاههای کشور  و تنها درمانگاه استان کرمان میباشد که مستقلا اقدام به کسب ایزو ۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵ نموده.

همچنین در چشم انداز این مرکز در تلاش هستیم تاسال۱۴۰۰ به عنوان درمانگاه نمونه استان باشیم.

این مرکز تنها درمانگاهی است که در آموزش بیماران خصوصا در بحث دیابت پیشگام میباشد که باعث رضایتمندی بسیار زیاد بیماران و پیشگیری از شدت بیماری در  افراد مبتلا به دیابت شده است .

لازم به ذکر است از آبان امسال نیز طرح غربالگری دیابت در دستور کار قرار گرفت که تاکنون تعداد بیماران دیابتی شناسایی شده بیش از حد انتظار بود و این نشاندهنده نیاز به آگاه سازی و حمایت بیشتر از بیماران میباشد.

 

با تشکر از شما آقای دکتر شعبان زاده

گزارش: اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمان

 

میز خدمت الکترونیک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سايتهاي مرتبط

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرسنجي

مطالب كدام بخش سايت براي شما مفيد است ؟
 

جستجو در سايت

کلیه حقوق مادی و معنوی نزد وب سایت مديريت درمان تامين اجتماعي استان کرمان محفوظ میباشد.